تنها با طرد اشغالگران و مزدورانش می‌توان به‌ دموکراسی و رفاه رسید!

تنها با طرد اشغالگران و مزدورانش می‌توان به‌ دموکراسی و رفاه رسید!

از تجاوز آشکار امریکا و متحدانش بر افغانستان چهارده سال گذشت. اشغالگران با دسیسه خاینانه‌ی «مبارزه با تروریزم» وارد میدان شدند و با قتل و غارت، رشد بی‌سابقه مواد مخدر و آفرینش جنگ و چاق نمودن جنایتکاران و هیرویین‌سالاران، این سرزمین را به گورستان مردم بی‌دفاع‌ مبدل کردند. اشغالگران برای اهداف استراتژیک و اقتصادی شان مجهز‌ترین پایگاه‌های نظامی‌ را در افغانستان مستقر ساخته‌اند که تا سالیان دراز سرزمین ‌ما را در آتش جنگ و وحشت شعله‌ور نگهدارند.

غارتگران امریکایی و هم‌پیمانان‌شان در همان اوایل اشغال افغانستان گلو می‌دریدند که دگر طالبان و تروریزم شکست خورده‌اند. اما زمان نیات شوم و دروغ‌پراکنی‌های متجاوزان و قلاده‌بدستان روشنفکرشان را با تشدید ناامنی‌ها در سرتاسر افغانستان و سقوط کندز به خوبی برملا ساخت.

سیاست‌های شیطانی چهارده سال گذشته این آگاهی را به مردم ما داد که تروریزم حربه امریکا برای جهانکشایی و به بردگی کشانیدن ملت‌هاست. تبلیغ، تجهیز و تمویل داعش از سوی امریکا در افغانستان و سایر نقاط جهان، ادامه همان سیاست شیادانه‌ایست که تحت عناوین اخوانی، القاعده، طالبان و جانیان بنیادگرای دیگر به یاری آی.اس.آی پاکستان و دولت‌های مزدور در این بیش از چهار دهه بر مردم ما تحمیل گردیده است. و این بار داعش نه‌تنها افغانستان که سوریه، عراق و کشورهای دیگر را در توحش عصر حجری فرو برده است.

کشته شدن بیش از سیصدهزار افغان بی‌دفاع توسط نیروهای امریکایی و ناتو، بمباردمان‌های کور ویرانگر در گوشه گوشه کشور، آزمایش بم‌های کیمیاوی، بی‌حرمتی و شاشیدن بر اجساد کشته‌شدگان، تجاوز به عفت زنان و در این اواخر بمباران فجیعانه شفاخانه داکتران بدون مرز در کندز و شهادت پرسونل بی‌دفاع و بیماران مظلوم آن و...، حاصل دموکراسی بی۵۲ متجاوزان است که مزدوران روشنفکر و مدافعان آن با کمال وقاحت و بی‌شرمی از مردم می‌طلبند تا مدیون فداکاری و همکاری‌های ارتش جنایت‌پیشه امریکا و ناتوی غارتگر باشیم.

امریکا ابتدا از طریق کرزی و اطرافیان خاینش میلیاردها دالر به جیب خودفروخته‌ترین و ضدملی‌ترین عناصر و باندها ریخته از آنان سلاطین مافیایی و خونخوار ساخت و اکنون اکثریت این غلامانش را در حکومت ناقص‌الخلقه‌ای گردهم آورده تا این پوشالیان، کشور ما را آسان‌تر مطابق میل اربابان شان میدان خالی برای هر نوع خونریزی و جنایت سازند. اشغالگران یک افغانستان غرق بدامنی و بی‌ثباتی و جنگ را برای صدور تروریزم به آسیای مرکزی و ضربه زدن به رقبای‌شان بخصوص روسیه و چین در نظر گرفته‌اند که قربانیان اصلی این سیاست محیلانه مردم نگونبخت ما اند.

«حزب همبستگی افغانستان» با هم‌ردیف شمردن هفتم اکتوبر روز اشغال افغانستان توسط امریکا و ناتو با سیاه‌روز ۶ جدی ۱۳۵۸، قویا آن را محکوم نموده و با غریو آزادیخواهانه خواهان خروج بی‌قید و شرط تمامی اشغالگران و مداخله‌گران از سرزمین خویش می‌باشد.

«حزب همبستگی افغانستان» بار دگر به مردم غیور خویش و تمامی تشکل‌ها و شخصیت‌های بیدار کشور گوشزد می‌نماید: در لحظاتی که میهن در بند ما در خون و خیانت می‌جوشد و با دسایس بی‌شمار از شمال تا جنوب و از فراه تا کندز در آتش دهشت و خون‌ریزی می‌سوزد، خاموشی و بی‌تفاوتی ننگ ابدی پنداشته می‌شود. باید با استفاده از هر امکان و موقع، بازی‌های رذیلانه و ضدملی غداران و بخصوص مزدبگیران روشنفکرنمای شان را خنثی نمود و به مردم آگاهی داد تا برای نبرد استقلال‌طلبانه بسیج گردند. هیچ ملتی را سراغ نداریم که بدون ایستادگی و مبارزه، به آزادی، دموکراسی و عدالت رسیده باشد.

با وحدت و خیزش سراسری، به متجاوزان و مزدوران داخلی شان درس عبرت دهیم!
ملتی که استقلال نداشت، هرگز به دموکراسی، عدالت و رفاه نخواهد رسید!

حزب همبستگی افغانستان
۱۵ میزان ۱۳۹۴ (۷ اکتوبر ۲۰۱۵)

مقالات برگزیده

مقالات رسیده

هنر و ادبیات

از صفحات تاریخ ما

تعداد مهمانان حاضر: 606 نفر