سانسور اینترنتی سایت حزب همبستگی

سانسور اینترنتی سایت حزب همبستگی

بنابر تماس‌های مکرری که از سوی خوانندگان سایت حزب همبستگی دریافت نمودیم، مطلع شدیم که سایت حزب از سوی شرکت مخابراتی ام.تی.ان سانسور گردیده است. این شرکت سایت حزب را در رده «تندروی» و «فعالیت‌های نظامی» قرار داده دسترسی کاربرانش بر آن را قطع نموده است. مضحک اینست که بر سایت‌های طالبان، داعش و دیگر گروه‌های تروریستی هیچ سانسوری از جانب این شرکت اعمال نگردیده است.

ما با خدمات مشتریان ام.تی.ان در تماس شده دلیل را جویا شدیم که در جواب گفتند: «وقتی سایتی از سوی شرکت سانسور شده باشد از ما کاری ساخته نیست و نمی‌توانیم آن را از لیست سانسور بیرون بکشیم.»

این نخستین بار نیست که سایت ما با چنین سانسوری مواجه می‌شود. ما متواتر از هواداران خویش که کارمندان ادارات دولتی اند پیام گرفته‌ایم که از مسدود بودن سایت حزب در شبکه اینترنتی اداره مربوطه شکایت کرده اند.

هرچند ادعا می‌شود که در افغانستان سانسور اینترنتی بر اساس دیدگاه های سیاسی وجود ندارد، اما سانسورپنهانی جریان دارد که اگر علیه آن صدا بلند نکنیم، روزی ستمکاران حاکم وضعیتی شبیه ایران تحت حاکمیت ساطوربدستان «ولایت فقیه» را اعمال خواهند کرد چون اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به وسیله موثری در دست نسل جوان و بااحساس بدل گشته فساد و خیانت و جنایات خاینان ملی را وسیعا افشا و محکوم می‌کنند.

بر سایت‌های طالبان، داعش و دیگر گروه‌های تروریستی هیچ سانسوری از جانب شرکت ام.تی.ان اعمال نگردیده است.
بر سایت‌های طالبان، داعش و دیگر گروه‌های تروریستی هیچ سانسوری از جانب شرکت ام.تی.ان اعمال نگردیده است.

مقالات برگزیده

مقالات رسیده

هنر و ادبیات

از صفحات تاریخ ما

تعداد مهمانان حاضر: 76 نفر