سپاسگزاری سیلی غفار از حمایت و پشتیبانی هموطنان گرامی

سپاسگزاری سیلی غفار از حمایت و پشتیبانی هموطنان گرامی

با امتنان ​فراوان از تما​می​ ​هموطنان​ عزیزی​ که ​طی چند روز ​گذشته ​از طریق پیام‌ها و نظرات فیسبو​کی، ایمیل و تلفن حمایت شان را از من به نمایندگی از «حزب همبستگی افغانستان» در برابر نماینده حزب منفور راکتیار اعلام نمود​ند. حق شما عزیزان است که به تک تک پیام‌های ​صمیمانه​ تان بموقع ​پاسخ دهم، ولی ​متاسفم که به علت تعدد نامه‌های رسیده چنین کاری مقدور نیست. ​ازینرو امیدوارم ​معذرتم را بپذیرید. من دستان ​تمامی دوستان ارجمند را به گرمی ​فشرده ​اطمینان می‌دهم که پیام هر​​ عزیز را شخصا مطالعه ​می‌کنم. نامه‌های مملو از حمایت خالصانه شما برایم قوت‌قلب داده عزم من و تمامی اعضای حزب همبستگی را در مبارزه علیه خاینان داخلی و اشغالگران خارجی راسخ‌تر می‌سازد.

​لازم است کوتاه درمورد رخداد‌ پس از میزگرد ​برنامه «تحول» تلویزیون «آریانا نیوز»​ بگویم: جنجال‌​‌ها ​به روی ​میز ​برنامه محدود​ نمی‌شود و اکثر​ا ​نمایندگان اوباش احزاب بنیادگرا که ظاهرا چهره‌ی مودب در برابر پرده‌ تلویزیون ​گرفته از «عفت کلام» سخن می‌گویند، ​با ختم برنامه چهره واقعی شانرا به نمایش گذاشته به فحش و ناسزا​گویی کوچه بازاری پناه می‌برند که ​گاهگاهی ​حتا​ منجر به برخورد فزیکی می‌شود. در این میزگرد نیز​، سید قریب‌الله سادات،​ نماینده حزب خونخوار گلبدین ​با پایان برنامه‌​ آغاز به دشنام​‌گویی ​کرد که طبق معمول اگر مجریان میزگرد تلویزیون نمی‌بودند، شاید ​بالایم حمله‌ور می‌شد.

اما هیچ‌نوع تهدید و زبان لچکانه این دلقکان جاهل نمی‌تواند بر کسی که به گفته‌ی آوازخوان انقلابی ترکیه، احمد کایا، همه‌جا کفنش را با خود حمل می‌کند، وادار به خاموشی و ذلت نماید. عکس‌العمل تند این اراذل ثابت می‌سازد که تیر به هدفش خورده و ماسک دروغین شان در برابر میلیون‌ها بیننده دریده شده که اینچنین لچکانه به فحش‌گویی توسل می‌جویند.

دراینجا بطور نمونه بخشی از پیام‌های دوستان را که در زیر ویدیوی میزگرد برنامه «محور» تلویزیون «آریانا نیوز» (۲۲ عقرب ۱۳۹۵ - ۱۲ نوامبر ۲۰۱۶) در صفحه فیسبوک سیلی غفار گذاشته اند نقل می‌کنیم:


بخشی از پیام‌های هموطنان ما در که در صفحه فیسبوک سیلی غفار گذاشته اند.


Hossain Hasani زنده باد خانم غفار قهرمان عدالت خواه
چی جالب وقتی سر هر موضوعی بحث میشه این وطن فروشا قرآن اسلام و پیامبر اسلام را در وسط میارن خوب راه ره پیدا کردن

گل احمد ارباب زاده خانم غفار خداوندج شمارا درپنای خود داشته باشه،
باید شما خیلی مواظب خود باشیم آفرین برشما،
جای شرم است برای کسیکه بیاید در صفحه تلوزیون از طالب حمایت کند. و باز که ملامت شود از دین اسلام حرف بزند آیا اسلام گفته انتحاری کن آیا قرآن گفته جاسوس آمریکاوپاکستان باش ومردم به خاک خون بکش ...مرتد شده ها...

Hussain Golestani رو سیاهان تاریخ غمبار ا.ف.غ هنوز برای تبرئه جنایات شان از نام دین و مذهب استفاده میکنند و کوشش دارند جنایات شانرا نقاب اسلامی بدهند، تا توانسته باشند مردم افعانستان را برای چندمين بار بفروشند. اینبار اما کور خواندند.

Qasem Heidari ماشالله به خانم غفاری همه واقعیت ها را گفت .
خدالعنت کند این گلبدین حکمت یار را مردم را آواره کرد وطن را ویران کرد الان دم از صلح وامنیت میزند تاریخ افغانستان این جنایت راکت یار را فراموش نخواهند کرو

Sohrab Habibzada خداوند نگهدارت باشه خانم غفار به يقين مردانگي تو از تمام مرد ها بيشتر است تو مبارز واقعي و خانم با حمت استي روي تمام وطن فروش ها و غلام ها سيا باد مردم هميشانه ميشناسه لعنت خدا بر ايشان

Messi Javid زنده باشی خانم غفار. درد دل مردم را میگویی همیشه. تمام این اشرار ها خاینین هستند.

Mohammad Rafe خانم غفاری، خانم دلیر، خانم مبارز، صدای آزادی وعدالت خواهی، صدای بیوه زنان و صدای اطفال یتیم. خانم غفاری مایه افتخار همه مبارزین. امیدوارم که همه بانوان کشور از شیوه صحبت ایشان علیه فاشیزم الهام بگیرند.

شبلی شبلی شبلی خانم غفاری خداوند شمارا پیروز سربلند موفق داشته باشد .
تاریخ بالایت افتخار میکند ای زن راستگو مبارز باشهامت .
ما ملت افغانستان از همه اعمال راکتیار فاسد فاشیست متعصب جاسوس یک به یک آگاه میباشد امروز توافق نامه با حزب نااسلامی جنایت کار فاشیست فقد ترویج فساد اداری تعصب غلامی بطور رسمی میباشد تا پاکستان به مرام خواسته های خود برسد ومتعصبین به آرزوهای دیرینه خود

Ameri Sama خانم قهرمان افعانستان به قهرمانیت سلام به غیرت وشهامتت سلام شماصدایی گلوهایی بریده و خفه شده ای نسل نسل ماهستین. راه دراز است ولی به همت اشخاص چون خواهر قهرمان مان باور داریم روزی حق بر باطل پیروز می شود و این مزدوران وخون خوران دوران باید دانه به دانه یا خودشان و یا هم نسل کثیف شان جواب داده و تاوان بی پردازند.
زنده باد عدالت

Nasser Talash آفرین به تو دختر باغیرت .‌‌ این اولاد های عرب و غرب به نام اسلام کاری را که دلشان بخواهد میکنند و مردم که صدای خود را بلند کردند باز صدای شان در گلو خفه نموده و سر شان را میبرند و میگو یند ضد دین بود . این بوده تا به حال سیاست شان در مقابل آزادی و عدالت خواهی .

Noor Jnz خانم غفار تو ثابت ساختی که قویتر و بهتر تر از بهترین مردان این سرزمین هستی و بدون شک که خداوند ترا دوست دارد. گناه اینان نیست چون اینان دهن پر اب هستند و شرم اصلا در وجود اینان دیده نمیشود اینها از جمله کسانی هستند که نمک را میخورند و در نمک دان می شاشند(با معذرت) اصلا کجای اینها به انسان و مسلمان میماند اگر من قدرت میداشتم همه اینها را دعوت میکردم و بدون اینکه بپرسم اینها را به اتش میکشیدم. اینها لکه بدنامی به اسلام و انسانیت هستند. باور کن که تو جهاد میکنی و هر پاسخ که برای اینها میدهی غازی میشوی، اینها سالها برادر کوشی کردند در برابر مسلمان جنگیدن در بین خود ان هم بخاطر یک لقمه دال، ثمره جهاد خوشبختی،رضایت،خوشنودی، سربلندی و ارامش است نه غلام شدن، اینها غرق هستند غرق جهل و نادانی و بدون شک که عذاب دردناکی در انتظار شان است. به امید پیروزی شما و مردم نجیب افغانستان. سرفراز باشی بانوای دلیر کشور.

Pazir Sadat قربان شهامت شما خانم غفار!!!! این مردم در یک دستش قرآن و در دیگرش انتهار است اگر زورش رسید سر انسان ره میبرند و اگر نرسید باز قرآن بزرگ پیش میکنند و مردم متهم میکنند که بر ضد اسلام هستین.

Sayed Maqsood Baha خانم غفاری دلم میشه با این حرف های صداقت و مملو از حقیقت تان خودم را فدایتان کنم ؟ مه که آنچه دلم میگوید از زبان شما در بحث های سیاسی میشنوم اصلا شما زبان ما هستید اما متوجه باشد احساساتی نشوید . شایان سیاست نیست

Mohammad Shafi Bahaduri بی غیرت ها بیناموس ها در هر کار نام اسلام را یاد میکنند . کدام کار شما به اسلام میماند؟ خون خور ها, انشالله جواب همه اعمال تان را الله ج برایتان میدهد. غلامان حلقه به گوش!

Zakaria Halimi خانم غفار ،من به عنوان یک افغانستانی تو را قهرمان تاریغ میدانم و از شما میخواهم که تا به مبارزه های خود ادامه بدهید.

Wahida Ramz محترمه سیلی غفار زنده باشی خانم باغیرت با صحبت های جامع خود دهن این لعنتی را بند کردی و این کثیف غیر از چتیات دیگر هیچ گپی برای گفتن نداشت.

Rahim Alkozai بيشكه چى خانم غفار ستاسوجواب نه لرى بياوايي چى دين ته توهين كوي
خانم غفارخداى ج دى كاميابه لره ژوندى ووسى

Alishah Tahiri به به چه شیر زن حقایق مانند اب روان در جریان می گذارد.چشم پدر را قربان که تو در راه حق از هیچ چیز وکسی ترس نداری.در امان خدا باشی ای شیر زن.

Fahim Noori خانم غفار افتخار ملت افغانستان هستی ......این کثیف ها را تا میتانی همین قسم بکوب
این کثیف ها کجا مسلمان هست این ها هستن که نام اسلام را بد کردن.

Mohammad Zahidi شير زن ازاده ، درقلب مردم عدالت خاه جاي داري! موشهاي كثيف را خوب رسوا ساختي. زنده و تابنده باشي خواهر

Smarei Berang خانم سیلی غفاری. در دل مردم بیچاره افغانستان جا دارد. یگانه افغانست که شجاعانه حقیقت را بیان میکند. ودلسوز ترین افغانست. درود بر تو خانم سیلی غفاری.

Saf Pak خانم غفار يك انسان با عزت ،باشرف ،شجاع ،با اعراده و با احساس است
خانم غفار افتخار و ناجي اصبل و يگانه ملت افغان است
زمان اين رسيده كه همه ملت افغان از خانم غفار پشتيباني كنند
زنده باد خانم غفار
مرده باد دشمنهاي خانم غفار

Maaz Cheguevara درود بر شما ای بانوی شجاع و پاکدامن حرف های شما محترمه باید با آب طلا نوشته شود

Abdul Ghafar Akabri افرين به هـمان مادرى كه خانم غفارى را شير داده اما افسوس كه اين بى سواد هـا كه اصلا شكل شان به انسان نمى ماند وتوان جروبحس را هـم ندارند وازخود دفاع هـم كرده نمى تواند در صفحه تلوزيون كشانيده مى شوند.

Wahid Zìräk بسیار عالی خانم غفار خوب سیلی محکم به دهن این وحشی و امثال اش زدی این ها همه نوکر بیگانه ها هستند

Atefe Rahmani خانم غفار نمونه بارز یک قهرمان ملی همیشه در صحنه است و الگویی برای زنان و مردانِ افغانستان , در راه مبارزه و عدالت طلبی.

Javad Atai زندباد خانوم غفار و زند باد حزب همبستگى

Sayed Ashraf بسیار زیبا فرمودید خانم سیلی غفار وما همیشه به غیرت و شجاعت شما افتخار می کنیم که همیشه چهره های این کثافتها را به مردم مظلوم و ستم دیده افغانستان تشریح و معرفی کردید.خداوند شمارا حفظ کند.

Bazir Takhari صد آفرین برای شما خانم غفاری نفرک جام کرد

Sayed Hosseini من خودم غلام سیلی غفار هستم وبودم زندباد

قسیم حکیمی خانم غفاری واقیت که مهربان استین برای مردم افغانستان خانم دلیر شجا قوی من از مردم خود میخایم که ام کار باشن با همبستگی ملی بسیار زیاد تشکر از حرفهایت قابل قدرست تک تک حرفهایت و جواب هم چو اشخاس خائن ملی ظالم خدا ناترس و دست هایشان در خون میلو ن ها بی گنا علوده است با شما عق گفتگو را ندارن بخاتر که تهمل شونیدن واقعیت را ندارن انسان خبیث تو از اسلام حرف میزنی شما وطن فروش های استین که تمام وطن فروختین علان از اسلام حرف میزنی اسلام واقعین اگر دوست میداشتین هزارها جنایت را مرتع کپ نمیشدین ما از خانم غفاری امایه میکنیم زندباد خانم غفاری مرگ بر گلبودین امریکای

Mohammad Tahir Haqmal اخ مه میگم نوش جانت خانم غفار

Scheima Bakhshiar آفرین خواهرگلم زنده باد

Gul Mohammad دیر په زره پوری واقعات دی وویلی آغلی سیلی غفار کامیابی درته غوارم

نوربند نوربند جاغوری زنده باشی نوربند ما خواهر ما حرف و عدالت ما

Noorullah Said این خاهین ها در طول همین چهار دهه مردم مسلمان افغانستان را بنام دین خاموش ساخته سنکسار کرده تیزاب پاشیدند و حکم کفر صادر کرده اند اما اکنون از برکت تکنالوژی جدید انسانها به همدیگر بسیار نزدیک شده اند مانند این خواهر قهرمان ما هزاران زنان و مردان قهرمان را این تاجران دین نیست و نابود کرده اند چون در سال های قبل نه اسکایپ بود ونه موبایل ونه ایترنیت که صدای برحق انهارا مردم عام بشنوند اما امروز صدای سیلی ها ملالی ها بشردوست ها را همگی میشنوند و درک میکنند و از انها امایت میکنند زنده باد زنان قهرمان افرین افغانستان .

Gh Sarwer Etbash خانم غفار. اولاً به جرأت والا شما سلام وتسلیم. دوم اینکه لطفاً گلوی خود را فشار ندهید. چونکه اینها نه راست را قبول دارند و نه چپ را. برای این قوم صرف گفته خودشان قابل قبول است و بس.

Javid Ghorbani خانم غفار آفرین توف به این روزگار افغانستان که یک جنایت کار مسل حکمتیار به خود دلیل دارد حکمتیار نه از افغانستان هست نه از اسلام هست بیش یک مزدور انگلیس و آمریکا دیکه هیچی نیست خدا لعنت کند این دولت افغانستان را که همچنین آدم های که سال ها خون ملت را ریخته به زور به سر مردم افغانستان تحمیل می کند

Bashir A Khoaja Zada Jami زنده باد خانم غفار دلير . اينها در اين ٤٠ سال همينطور مردم را بازي دادن با چپن و حرف هاي غير منطقي خود ... اينها منطق ندارن . و استدلال هم كرده نميتوانن. خداوند نگهدارتان.

Orfan Khurasan زنده باد خانم سیلی غفار جانم هستی ،،غوره های دلی ما را باز کردی شیر هستی ،،تف برادرت لعنت راکتیار بیناموس همرای دار و دسته ات بیناموس دزد ناموس وطنفروش چپاولگر خائن ملی لعنت به اجداد تو بیناموس مادر فروش هم را با دار و دسته ات

Sami Khan Zafar اگر نیروی بشری در مقابل آن جلادان تاجران دین لازم باشد هر زمان در هر مکان به قیمت جان حاضر خواهیم گذشت
مبارزات مدنی خود را صدای خود هر زمان بلند میکنیم.
به امید روزی که همه خون خوران ملت را به تناب دار بیبینم بلاخصوص وطن فروش ناموس فروش قرن راکتیار را.

Nooruddin Azar بانوی گران ارج سیلی غفار درو فراوان و آفرین‌های بی‌پایان نثار تان باد!
تا زمانی که در یک دادگاه ملی و بیطرف بیگناهی حکمت یار پذیرفته نشود، در نزد شخصیت‌های انسان دوست، باوجدان و آگاه میهن ما، بنام یک موجود خونخوار و جنایت‌کار شناخته خواهد ماند و کسانی که تا آن زمان با وی داد وستد سیاسی داشته باشند، غیر مستقیم شریک آنهمه جنایات و فساد انجام گرفته خواهند بود.
نفرین و ننگ تاریخ بر جنایت‌کاران و حامیان پلید شان پاینده می ماند.
خرم و تندرست باشید.

Nafesa Rekah آفرین بشما و همت والایات که در مقابل سفاک ترین و بی رحم ترین انسان قرن با غرور و سر فرازی و بدون ترس مبارزه و همت بخرچ میدهی افتخار ما هستی.

Khalil Rahman Aafaq باور دارم که شجاعت و ایمان قوی شما در برابر بزدلان هر گز کم نخواهد آورد .
بزرگترین جهاد بیان حقیقت میباشد که وجود شما سرشار از ان میباشد .
سربلند و پیروز باشی.

Jawed Shazada یک سلام گرم به خواهر قهرمان ما خانم غفار گرامی، از طرف بنده شما قهرمان ملی افغانستان هستی نه کسانیکه دستتش در خون ملت آغوشته است. واقعا به شما افتخار می کنم.

اندیشه نوین ما انقلابی هستیم و جز جان برای وطن دیگر تحفه‌ای نداریم مبارزه ما آشکار ، عملی ، منطقی خواهد بود و علیه هر نوع ظلم و فساد علیه فاشیست های قومی و مزدوران پاکستان با شجاعت خواهیم ایستاد ، وطن ما انقلابی ها جای هست که در آن جنگ و فساد ، نابرابر باشد و ما برای آزادی ، برادری ، برابری بجنگیم هیچ کسی مانع ما نمی تواند شود چون زور خلق زور خدا هست ، ما پس پرده صحبت نخواهیم کرد آنچه که بر دل داریم به زبان در مقابل عام خواهیم گفت ، شعار ما آشکار است و خسته ناپذیر مبارزه می‌کنیم و خواهیم کرد حتی به قیمت جان ما هم باشد زنده باد حزب همبستگی افغانستان ، زنده باد خانم سیلی غفاری سخنگوی ما زنده باد . (عزیز احمد میرزی)

Abdul Habib درود برشما بانوی بزرگ و دانشمند و انقلابی! من- از دور همه کارنما و برنا مه های تانرا با دلچسپی تعقیب کرده و در وجود شما بانوی گرانمایه ای میهن ؛ افتخار مینمایم.

Haji Javid توشیرزن تاریخ ساز این وطن خرابه شدی خانم غفار
توفیقات هرچه بشتر وبشتر برایت آرزودارم خواهر عزیز

شمس الدین سرخابی آفرین بانوی قهرمان افغانستان به شهامت تان افتخار میکنم خواهر عزیز سیلی غفار شما همیشه قهرمانانه صحبت میکنید خداوند به پناه خودداشته باشد شما خواهر گرامی را

Wahid Jurat هزاران درود نثار تان باد خانم غفار! شما زن شجاع، نترس، ازاده، سخن دان و سخن سرا افتخار هر انسان عدالتخواه استيد.

Fardin Kabuly موفق باشی خانم قهرمان افسوز در غربت بسر میبرم اگر درافغانستان میبودم با شما همکار میشدم اما همیشه مصاحبه های شما را تماشا میکنم خواهر قهرمانم هستی

Farid Bahroz سيلى جان غفار شخصن از شما تشكرى ميكنم . جرعت و استقامت در برابر خون خوران كار ساده نيست . موفق باشيند

Rooz Azad ستودنی هستی خانم سیلی! ما باید از شما تشکر و سپاسگزاری کنیم که با صدای رسای خود غلامان اجنبی را بدار میزنید و خفه شان میکنید.

Taha Heydari درود بر شما خانم غفار بسیار زیاد متوجه خودتان باشید چون کسانی که همانند شما از عزت و شرف و وطنشان دفاع میکنن در مقابل فاسدان و تروریستان دولت فاسد ع غ در پی ترور این شخصیتها است لعنت بر راکتیار و تمام جهادیان خونخوار

Said Bashir Hashimi آه وناله هموطنانى را كه در اين پست كامنت ميكنند تو از سينه بيرون ميكشى بدين لحاظ همه با شما همنوا استيم ملت با شماست خانم سيلى صحتمند وپيروز باشيد

Sayed Kazemi زنده باد خواهرگرامي حذب همبستگي تنها حذبي هست كه قوم وزبان نميشناسد ومن هميشهاز اين حذب اعلام حمايت كردم وخود را جزء از اين حزب ميدانم ...

Fahim Noori سیلی عزیز خودت افتخار ما هستی من به حیث یک افغان واقعا بالایت افتخار میکنم ... خداوند ترا از سر ما کم نکنه .ما همیشه همرایت هستیم.

Habib Hakbari از اینقدر زحمت شما سپاس جهان خانم سیلی .به امید یگ افغانستان آرام و پر از محبت و همپزیری

Mariam Hamidi سپاسگذارم از شما بانوی شجاع و گرامی. ???? تعریف شما بالا تر از حرف های ماست.

Ilyas Rasooliar باعرض سلام قهرمان استی خانم غفار.. ما برایت افتخار میکنیم مردهای مرد واقعیت ها را گفته نمیتواند در افغاتستان اما شما گفتید و مبارزه کردید شما مرد استید من همرای خود فکر میکردم که مردی شاید به جنسیت باشد نه به شهامت ولی با دیدن ویدبو های شما حالا کاملآ عقیده م شد که بلی مردی در جنسیت نیست در افکار والا در شهامت در انسان بودن است مرد استی خانم غفار. و یک تقاضآ که اگر بعد از این علاوه از جنایت کار حکمتیار جنایت های دیگر هم دوره هایش را هم بیان کرده و به روی پرده تلویزیون بیاوری خوشحال خواهیم شد. سربلند و کامیاب باشید همیشه :) تل دوی افغانستان ژوندی د وی افغانستان زنده باد افغانستان والسلام

Nazir Osman خداوندج همرايت هست در حفظ وامان خداوندج باشيد خداوندج پاك شما را از تمام بلاي هاي اسماني و زميني دور نگاه دارد خواهر جان هميشه موفق وكاميباب باشيد
لعنت خداج برسر دشمنان ملت ومردم ما !
به اميد يك صلح سراسري در وطن عزيزما

Haroon Bedar سلام خواهر رزمنده و مبارزو قهرمان.به امید سعادت وسلامتی و موفقیت شما در برابر جنایتکاران باید به عرض برسانم که وقتی سخنرانیهای تان را که هرکدام مشت محکمی به.دهن این اوباشان است میشنوم به شهامت تان افتخار میکنم شیر مادر حلال تان باد راستی شما ملالی های تاریخ معاصر افغانستان هستید خوشی من وقتی به اوجش رسید که شما عکس دختران راکتیار را برای نماینده.منفور وی نشان دادید که.وی از جواب عاجز شد نمیدانم.کدام یک از کارنامه های تان را ستایش کنم من عقیده دارم کسیکه درمقابل ظلم ظالم خاموشی اختیار میکند از همه بد بخت تر است جایی خوانده بودم وقتی اسپارتاکوس میخوستدبرده های را رها سازد انان دربردگی خوش بودند ونمیخواستند ازادانه زندگی کنند همان بود که اسپارتاکوس امر کرد تاهمه را بکشند. من به.کسانیکه خم.به ابرو نمی اورند ودرزیر تازیانه های بیرحم دزدان جهادی زندگی خودرا غنیمت دانسته اند میگویم تا همه باشما همدیت و ازاین زندگی ننگین واسارت خودرا نجات دهند.گفتنی بسیار زیاد دارم وارزومندم تا انروز زنده بمانم تا موفقیت شما.ودوستان عزیز همرزم شمارا جشن بگیرم .جهان بکام تان .وپیروزی وبهروزی نصیب تان.

رود جیحون شما خانم با شهامت ترین خانم هستید که جنایات خیانت مزدور بودن جهادی ها را بدون ترس وحراس به رخ شان میکشانید وحقایق چند دهه تحولات کشور را که جهادی ها دنیا را به مردم جهنم به فرزندان واقاربین شان بهشت جور کرده اند بیان مینمایید اما این ها شرم ندارند نی به عقیده خود شان از خدا میترسند نی از مخلوق خدا شرم دارند

Kabeer Kamal سیلی انعکاس دهنده درد های مردم است نباید فراموش کرد حزب همبستگی افعانستان نماینده قشر مظلوم افغانستان است واقعآ در قلب هر افغان با وجدان ووطنپرست جای دارد

Mohammad Hassan Andarabi خواهری عزیز آفرین به این شجاعتت که در مقابل انسان های حیوان صفت استاده گی میکنید خداوند قدرت بدهد تا نا بودی جنایت کاران مبارزه کنید وما مینحیث برادری شما از شما حمایت میکنیم

مقالات برگزیده

مقالات رسیده

هنر و ادبیات

از صفحات تاریخ ما

تعداد مهمانان حاضر: 132 نفر