طارق رمضان، اخوانی‌زاده‌ی متهم به چندین قضیه تجاوز جنسی

طارق رمضان، اخوانی‌زاده‌ی متهم به چندین قضیه تجاوز جنسی

طارق رمضان، نواسه حسن‌البنا –بنیانگذار اخوان‌المسلین مصر، نویسنده کتاب‌های متعدد پیرامون اسلام و جامعه اروپا و برعلاوه در چندین پوهنتون معتبر دنیا از جمله پوهنتون اکسفورد تدریس می‌کند. او همچنان مشاور دولت انگلستان و اتحادیه اروپا در امور اسلامی می‌باشد. در سال ۲۰۰۰، مجله «تایم» وی را در لیست ۱۰۰ انسان و ۷ فرد مذهبی تاثیرگذار جهان قرار داد. اما منتقدانش، وی را «گرگی در لباس میش» پنداشته و ادعا می‌کنند که این فرد بنیادگرا افکار تاریکش را در پشت جملات و کتاب‌های زیبا پنهان می‌کند و هیچ‌فرقی با اخوانیان دیگر ندارد.

ایندا عیاری
ایندا عیاری، نویسنده کتاب «انتخاب آزادبودن کردم» و قربانی تجاوز جنسی طارق رمضان نواسه حسن‌البنای اخوانی

امروز هم می‌بینیم که واقعا پندار و کردار این اخوانی‌زاده‌ی صاحب تحصیلات بالا و دریشی‌پوش با اخوانی‌بچه‌گک‌های پاچه‌بلند کدام تفاوتی ندارد. اگر آنان در کنج مساجد به زنان و کودکان تجاوز می‌کنند، طارق رمضان در هوتل‌های پنج ستاره چنین جنایتی را مرتکب می‌شود.

ایندا عیاری، یکی از زنان قربانی این متجاوز، چند سال پیش کتابی درمورد زندگی‌اش به نام «انتخاب آزادبودن کردم» نوشت و در آن بنابر ترس از تهدید‌های بعدی و مسایل قانونی در اثبات اتهام، متجاوزش را «زبیر» معرفی می‌کند. در این کتاب، ‌نگارنده ابراز می‌دارد که چگونه پس از جدایی از شوهر سلفی‌اش، مجذوب آموزه‌های «زبیر» شده تا این که مرد مذکور در ۲۰۱۲ وی را به اتاق هوتلش در پاریس دعوت می‌کند. سپس می‌افزاید، پیش از تقدیر نوشته‌های آن مرد، این پروفیسر همچون حیوانی بر وی حمله‌ور شده و با ضرب و شتم او را مورد تجاوز قرار می‌دهد. از آن پس، به‌طور مکرر این زن را ارعاب و تهدید می‌کند تا با وی ازدواج کند. اخیرا خانم عیاری در صفحه‌ فیسبوکش نوشت: «امروز تصدیق می‌کنم که زبیر مشهور همان طارق رمضان می‌باشد.» و شکایتی علیه او نزد پلیس درج کرد.

١٩٥٣: سعید رمضان (نفر دوم از راست)، داماد حسن‌البنا و در واقع وزیر خارجه اخوان‌المسلمین در کاخ سفید با ایزونهاور رئیس جمهور امریکا. اسناد فاش شده نشان می‌دهند که سعید رمضان از گماشته های سی.آی.ای. بشمار می‌رفت.
١٩٥٣: سعید رمضان (نفر دوم از راست)، داماد حسن‌البنا و پدر طارق رمضان، در واقع وزیر خارجه اخوان‌المسلمین در کاخ سفید با ایزونهاور رئیس جمهور امریکا. اسناد فاش شده نشان می‌دهند که سعید رمضان از گماشته های سی.آی.ای. به شمار می‌رفت.

پس از آن، چندین زن دیگر نیز شکایت‌های تجاوز جنسی علیه رمضان درج کردند. در قضیه نخست، زن معلول فرانسوی که به دین اسلام گراییده، می‌گوید در ۲۰۰۹ در لیون – فرانسه برای پرسش مسایل شرعی نزد رمضان در هوتلش می‌رود و این مرد او را به بهانه‌ای به اتاق خود برده و با ضرب مشت و لگد بر وی تجاوز می‌کند. شاکی سوم هم ادعا می‌کند که رمضان تصاویر برهنه را برایش می‌فرستاده و از آن طریق می‌خواسته وی را تهدید نماید. شاکیان قضیه چهارم هم چهار زنی از سویس اند که در نوجوانی شان، قربانی تجاوز جنسی طارق رمضان بوده‌اند.

اخیرا، محاکمه این مرد متجاوز در فرانسه برگزار گردید و اگر ادعاها ثابت گردند، طارق رمضان حداقل به ۲۵ سال زندان محکوم خواهد شد.

اخوانی‌ها با افکار گندیده که مردم افغانستان نیز از چهار دهه بدینسو در آتش بیداد شان می‌سوزند، در هر لباسی در آیند بازهم ترویج‌دهنده کشتار، سنگسار، تجاوز جنسی و وحشت اند. این اولین باری نیست که ارتکاب تجاوز توسط واعظان اخوانی در جهان و افغانستان برملا می‌گردد، و این تعجب هم ندارد زیرا این همان افکار بنیادگرای شان را می‌سازد که زن چیزی نیست به‌جز آلت رفع شهوت جنسی مرد و باید مورد چنین رفتاری قرار گیرد.

مقالات برگزیده

مقالات رسیده

هنر و ادبیات

از صفحات تاریخ ما

تعداد مهمانان حاضر: 465 نفر