امروز تصاویر جنایتکاران جنگی را به آتش کشیدند، فردا نوبت به دار کشیدن آنهاست

today they burn criminals photos tomorrow they will burn criminals

آژانس خبر رسانی پژواک (١٢ ثور ١٣٩١):: مشرانوجرگه خواهان پيگرد قانونى مسئولين حزب همبستگى افغانستان، از سوى حکومت و احضار آنها به اين جرگه شد.

مشرانو جرگه هرگز جنایات بی حد و حصر و وحشتناک هفتم ثوری ها و هشتم ثوری ها را تقبیح نکرده و خواهان پیگرد قانونی جنایتکاران جنگی نگردیده است، اما عدالت خواهی مردم را محکوم نموده و خواهان پیگرد قانونی بازماندگان قربانیان جنگ میگردد. این از سببی است که اکثریت اعضای به اصطلاح مشرانو جرگه را جنایتکاران جنگی تشکیل میدهد.

ديروز صدها طرفدار حزب همبستگى به شمول زنان در کابل مظاهره نموده و از هفتم و هشتم ثور، به حيث روزهاى سياه ياد کردند. مظاهره چيان شعارهاى ضد رهبران جهادى و رژيم هاى کمونستى تحت الحمايۀ شوروى سابق و "نه امريکا نه ناتو، نفرين و مرگ به هر دو" را سر داده و تصاوير به چليپا کشيده شدۀ اين رهبران را به آتش کشيدند.

امروز تصاویر جنایتکاران جنگی را به آتش کشیدند، فردا نوبت به دار کشیدن آنهاست. حق همیشه پیروز است.آش مرد ها دیر پخته میشود!

آنان ميگفتند که رهبران جهادى، جهاد مردم افغانستان را بدنام کرده و از آن، سوء استفاده نمودند و بايد محاکمه شوند.

حق تلخ است، اما باید پذیرفت. اگر جنایتکاران جنگی امروز با پای خود به محکمه حاظر شوند، چانس آنرا دارند که برائت حاصل نموده و زنده بمانند، اما فردا به زور مردم محکمۀ صحرائی گردیده و مرگ پر مشقت در انتظار شان است. انتخاب با خودشان است.

جهان را دایماً این رسم و این آئین نمی ماند

اگر چندی چنین ماندست، بیش از این نمی ماند

اما در اجلاس امروز مشرانو جرگه اين حرکت طرفداران حزب همبستگى، شديداً تقبيح شد و خواهان پيگيرد محرکين آن گرديد.

امروز روز خر خری و خر سواریست

فردا روز خرکُشی و انتقام ز خر ( باعرض معذرت از خران جهان)

فضل هادى مسلميار رييس مشرانو جرگه گفت که جهاد مردم افغانستان برحق بوده ، اما چيزى که بعد از هشت ثور صورت گرفته، عمل شخصى بوده .

چرند گوئی و سفسطه پراگنی "مسلمیار"، سخت تهوع آور و دل بد کن است و غیر از خودش و دو سه رسوای همفکرش، خریداری ندارد. اگر قتل عام بیش از هفتاد هزار نفر تنها و تنها در کابل و تخریب کامل کابل زیبا، به گفتۀ "مسلمیار"، (عمل شخصی) بوده است، پس عمل حزبی و تنظیمی و اسلامی شان، به یقین جان ملیونها افغان را میگرفت و خاک پاک تمام افغانستان را به توبره میکرد!! زهی دیده درائی و زهی حقارت و پستی و پلشتی!!

وى افزود: ((تظاهرات حزب همبستگى توهين به خون يک و نيم ميليون شهيد و جهاد ١٤ ساله مردم افغانستان است که همه قربانى و فداکارى ها ناديده گرفته شده است.))

چشم سفیدی تا چه حد؟! افغانستان و بخصوص کابل زیبا را شما و برادران تنظمی و اخوانی تان و رفقای خلقی و پرچمی و ملیشه ئی تان به آتش کشیدید، مردم مظلوم افغانستان را شما ها از دم تیغ شقاوت تان کشیدید و جوی های خون جاری ساختید و از کُشته های شان پشته ها ساختید و هزار و یک نا مردی و نامردمی را در حق اولاد آدم روا داشتید و...، اما تظاهرات مردم، "توهین به خون یک و نیم میلیون شهید و جهاد ١٤ ساله مردم افغانستان است"، ننگ تان باد!!

همچنان شيرمحمد آخندزاده عضو مشرانو جرگه ميگويد که تنها شش عضو خانوادۀ او در وقت جهاد کشته شده اند.

و چون شش عضو خانوادۀ "شیر محمد آخند"، کشته شده، جناب شان در بدل به مشرانو جرگه نصب گردیده و به یقین خودش و دوستان و اقارب و خویشاوندانش به جاه و مقام رسیده و صاحب جاه و جلال و ثروت و سرمایۀ باد آورده گردیده است و امروز حتی چشم دید تظاهرات مسالمت آمیز و حق طلبانۀ مردم را ندارد و به تب لرزۀ مرگ افتیده است. اما مردم بی دفاع و مظلوم افغانستان در بدل قربانی دادن بیش از دو میلیون هموطن و فامیل و خویش و قوم و عزیزان و جگر گوشه های شان، چه بدست آوردند، بجز کشتار و وحشت و دهست و چور وغارت هست و بود شان و امروز حتی از حق آزادی بیان هم محروم ساخته میشوند.

آخندزاده علاوه کرد که مظاهره کنندگان ديروزى، از ديموکراسى و آزادى بيان سوءاستفاده نموده و بايد مورد پيگرد قانونى قرار بگيرند.

"آخند زاده" از دیموکراسی و آزادی بیان چه میداند؟! به نظر او دیموکراسی و آزادی بیان در زمان تفنگ سرشانه داشتن، قتل و کشتار و جور و غارت است و در زمان نصب شدن و نشستن در مشرانوجرگه، با بوت و چپلی و قطی نسوار. بوتل آب بر فرق دیگران زدن!

مظاهره چيان شعارهاى" مرگ بر دولت طالب پرور پاکستان" و "مرگ بر رژيم آدمکُش ايران"، "پيمان استراتژيک خيانت است، جنايت است، پايگاه نظامى اسارت است، هلاکت است" و "زنده باد استقلال، ديموکراسى و عدالت اجتماعى" را سر ميدادند.

هموطن بنازم چشم مستت را!!

نعمت الله آکا عضو ديگر مشرانو جرگه گفت که بايد مسوولين حزب همبستگى به مجلس عمومى مشرانو جرگه فرا خوانده شوند و در مورد حرکت ديروزى شان در مورد مجاهدين پاسخ بدهند.

"نعمت الله آکا" چرا جنایتکاران جنگی را به مشرانو جرگه فرا نمی خواند؟ جواب ساده است. او خود یکی از همان جنایتکاران جنگی است که از تظاهرات مردم و بازماندگان قربانیان جنگ به وحشت افتاده است.

برخى سناتوران ديگر، خواهان حضور وزير عدليه به مجلس شده، گفتند که بايد جواز اين حزب گرفته شود.

از این نتیجه میگریم که نه تنها به اصطلاح مشرانو جرگه، بلکه بصورت کُل، تمام پارلمان را جنگ سالاران اشغال کرده اند. شما میتوانید وزیر عدلیه را به مشرانو جرگه فرا بخوانید، میتوانید مسؤولین حزب همبستگی را به محاکمه بکشانید یا جواز آنرا گرفته و منحل سازید، اما جلو خشم مردم را گرفته نمیتوانید. آش مرد ها دیر پخته میشود!

مولوى محمود دانشجو عضو ديگر مشرانو جرگه خواهان پيگيرد عدلى مسوولين حزب همبستگى و فسخ جواز اين حزب از وزارت عدليه گرديد وگفت که اگر جلو همچو افراد گرفته نشود ،دامنه مظاهرات به ولايات نيز کشانده خواهد شد.

جنایتکاران را تب لرزۀ مرگ فرا گرفته است. آنان وحشت دارند که دامنۀ تظاهرات به ولایات کشانیده نشود.اگر جنایت نکرده اید، چرا از مردم وحشت دارید؟

از جانب ديگر، رفيع الله حيدرى عضو ديگر مشرانو جرگه گفت : ((اگر به شکل رسمى اين قضيه پيگيرى نشود، مجاهدين به شکل انفرادى اين کار را خواهد کرد.))

معاندین زیرنام "مجاهدین"، چهرۀ اصلی خود را به نمایش میگذارند. ترور و بستن وکشتن و رقص مرده و رقص زنده و میخ بسر کوبیدن و از کشته های مردم، پشته ها ساختن و جوی های خون جاری ساختن و هراز و یک عمل سخیف دیگر را بنام "مجاهد"، انجام دادن، از مشخصات شناخته شدۀ تان است.چهرۀ اصلی و حقیقی تان همین است حتی اگر به پارلمان و مشرانو جرگه پناه برده باشید. عاقبت گرگ زاده، گرگ شود، گرچه با آدمی بزرگ شود.

today they burn criminals photos tomorrow they will burn criminals

حزب همبستگى افغانستان به رهبرى داوود رزمک، در سال ٢٠٠٤ ميلادى تاسيس شده، که به ادعاى مسوولان آن، با داشتن بيش از ٣٠ هزار عضو در تمام ولايات فعاليت دارد.

اگر اعضا و مسؤولین حزب همبستگی افغانستان همینگونه با شهامت و جرائت عمل نمایند و از حق مسلم مردم درد رسیدۀ افغانستان به دفاع برخیزند، به یقین تمام مردم افغانستان عضو این حزب خواهند بود و در کمترین مدت اعضای آن به بیست میلیون نفر خواهد رسید.

با عرض سلام و ادای احترام خدمت اعضای نترس و با شهامت حزب همبستگی افغانستان.

مقالات برگزیده

مقالات رسیده

هنر و ادبیات

از صفحات تاریخ ما

تعداد مهمانان حاضر: 698 نفر