«آزمایش بکارت» رژیم آخندی، توهین بیشرمانه به زن

«آزمایش بکارت» رژیم آخندی، توهین بیشرمانه به زن

رژیم ددمنش ایران آتنا فرقدانی، کارتونیست و فعال زن ایرانی را بخاطر دست دادن به وکیل مدافعش در یک محکمه مخفی به اتهام رابطه نامشروع محکوم و به تاریخ ١٢ اگست ٢٠١٥ او را وادار به انجام «آزمایش بکارت» نمود.

کارتون آتنا فرقدانی که اعضای مجلس نمایندگان ایران را حین رای دادن بخاطر محدود کردن حقوق زنان نشان می‌دهد.
کارتون آتنا فرقدانی که اعضای مجلس نمایندگان ایران را حین رای دادن بخاطر محدود کردن حقوق زنان نشان می‌دهد.

آتنا فرقدانی قبلاً نیز به اتهام ملاقات با فامیل‌های زندانیان سیاسی و «تهدید به امنیت ملی» دستگیر و شکنجه شده بود. در دسامبر ٢٠١٤ فرقدانی با ضمانت از زندان رها گردید و در پیام ویدیویی از شکنجه و بدرفتاری‌ای سخن گفت که در برابر وی صورت گرفته بود. در همین دوران او کارتونی که اعضای مجلس نمایندگان ایران را حین رای دادن بخاطر محدود کردن حقوق زنان طرح نموده بود بیرون داد. دولت آخندی به جای رسیدگی به شکایات او، در جنوری ٢٠١٥ وی را دوباره دستگیر و مورد توهین و آزار و اذیت جنسی قرار داد و به ١٢ سال و ٩ ماه حبس محکوم نمود.

سعید بومدوحا، معاون مدیر سازمان «عفو بین‌الملل» در امور شرق‌میانه و شمال افریقا گفت:

«این شوکه کننده است که علاوه بر محکومیت "مضحک" آتنا فرقدانی به "جرم" دست دادن با وکیلش، اکنون مقام‌های ایرانی او را مجبور کرده‌اند که به "آزمایش بکارت و حاملگی" تن بدهد. با انجام این کار مقامات قضایی ایران واقعاً به شرم‌آورترین نقطه رسیدند که به منظور ارعاب او از انواع شکنجه و بدرفتاری و خشونت جنسی و جنسیتی و آزار و اذیت استفاده نموده او را شکنجه می‌کنند.»

اسماعیل خان از جنگ‌سالاران مشهور هرات و نوکران سرسپرده ایران نیز با تقلید از اربابان قم‌نشین‌اش در سال‌های وحشت و بربریت تنظیم‌های جهادی به تفنگداران وحشی‌اش حکم داده بود که دخترانی را که با پسران نامحرم در جاده‌ها می‌بینند به شفاخانه انتقال داده مورد آزمایش بکارت قرار دهند. این عمل کراهت‌انگیز، بدترین نوع توهین و تحقیر زن است که بنیادگرایان جهالت‌پیشه و زن‌ستیز به آن متوسل می‌شوند.

مقالات برگزیده

مقالات رسیده

هنر و ادبیات

از صفحات تاریخ ما

تعداد مهمانان حاضر: 664 نفر