سیلی غفار: تا بر ضد خاینانی از نوع گلبدین برنخیزیم، افغانستان از خونریزی و دهشت رهایی نخواهد یافت!


سیلی غفار (۱۷ دلو ۱۳۹۵): این بار نیز سازمان ملل متحد با حذف نام یکی از پلیدترین جنایت‌کاران افغانستان از لست سیاه، نشان داد که جز ابزاری در خدمت سیاست‌های استعمارگرانه امریکا و کشورهای قدرتمند چیز دیگری نیست. ملل متحد ثابت ساخت که در عمل در کنار تروریست‌های بین‌المللی ایستاده است و نه مردم نگونبخت افغانستان و این آخرین خیانت این سازمان بدنام به مردم ما نخواهد بود. سازمان ملل، هرگز ننگ حذف نام راکتیار را از پیشانی‌اش زدوده نخواهد توانست. حدف نام جانی‌ای مثل گلبدین که در سطح جهان لقب «قصاب کابل» را کمایی نموده‌ است، ثابت می‌کند که اگر نیاز دولتهای خون‌آشام امریکا و متحدانش ایجاب می‌کرد، نام اسامه بن لادن و البغدادی را نیز حذف می‌نمود.

تاریخ ننگین احزاب بنیادگرا و آدمکش در افغانستان نشان می‌دهد که دولت‌های استعمارگر بخصوص امریکا و انگلستان در تبانی با شرکای عربی و پاکستانی‌ و ایرانی‌ خویش عناصر دست‌نشانده را همچو غده چرکین نگه‌ می‌دارند تا در هنگام ضرورت بخاطر ماموریت‌های شان از آنان استفاده نمایند. امروز هم دولت‌های اشغالگر، گلبدین را زیر نام «پیوستن به پروسه صلح» برجسته ساخته می‌خواهند بر ملت ما تحمیل نمایند. اما در آنچه شکی باقی نمانده اینست که به مقیاس دروغین ‌بودن «جنگ» امریکا با این مزدور و بچه نازدانه، ادعای «صلح» نیز تزویر رذیلانه‌ایست که جز خونریزی‌ بیشتر ارمغانی به دنبال نخواهد داشت. آدمکش و وطنفروشی به نام راکتیار فقط منحیث یک مهره شطرنج برای امریکا و متحدانش کاربرد دارد و بس، مردم ما به این عامل تباهی و سیهروزی وطن نیازی ندارند و از او متنفر اند. البته وقتی جلادانی چون سیاف و خلیلی و دوستم و عطا و عبدالله و محقق و غیره در کابل مصونیت و حاکمیت دارند، برادر و شریک جرم شان راکتیار حق خود می‌داند که از این خوان بی‌نصیب نماند.

«حزب همبستگی افغانستان» که همیشه صدای مردم سوگوارش بوده، به تمامی ملت رنجور‌ و نیروهای پیشرو کشور ندا سر می‌دهد که تا بر ضد خاینان ملی از نوع گلبدین و هم‌کیشانش برنخیزیم، افغانستان از اسارت، خونریزی و دهشت رهایی نخواهد یافت. خاموشی ما، شناعت‌پیشگانی از نوع راکتیار را هارتر ‌ساخته و یوغ ستم و اسارت را نسل‌های بعدی نیز با خود حمل خواهند نمود.

مقالات برگزیده

مقالات رسیده

هنر و ادبیات

از صفحات تاریخ ما

تعداد مهمانان حاضر: 254 نفر