«جهاد نکاح»، شکل جدید توحش بنیادگرایی

جهاد نکاح، شکل جدید توحش بنیادگرایی

طی سال‌های گذشته همیشه می‌شنیدیم که چطور باندهای وحشی بنیادگرا با سوءاستفاده از اسلام و مقدسات مردم، جوانان را در مدارس شان مغزشویی و ترغیب می‌کردند که به حملات انتحاری دست زنند تا به بهشت رفته، ٧٢ حور بهشتی نصیب شان شود. اما حالا نیاز بود که راه دیگری ابداع گردد تا جوانان را به میدان‌های جنگ‌های جنایت‌کارانه و وحشتناک عراق و سوریه نیز بکشانند. «جهاد نکاح» تازه‌ترین و بی‌شرمانه‌ترین دام آنان است که می‌شود آن را فحشای رسمی نام داد.

«جهاد النکاح» فتوای یک ملای وهابی به نام محمد‌العریفی (به عربی: جهاد المناکحه) می‌باشد که گفته می‌شود نخستین بار در سال ٢۰١٣ و در جریان جنگ داخلی سوریه منتشر شد. در این جهاد از زنان و دختران خواسته شد تا نیازهای جنسی «مجاهدان» در سوریه را برآورده سازند و راه بهشت را برای خود شان هموار کنند. در این نوع فحشا، زنان و دختران جوان معمولا با جبر برای چند ساعت در اختیار تروریست‌های جاهل قرار داده می‌شوند تا از آنان منحیث وسیله اطفای شهوت حیوانی شان سود برند.

در جریان جنایات بی‌شماری گروه‌های مختلف تروریستی در عراق و سوریه خبر دختر ١٥ ساله‌ عربستانی به نام عایشه در رسانه‌ها بیرون داده شد که به خاطر همبستر شدن با تعداد زیاد تروریست‌ها در سوریه، مفتی‌های عربستان به او لقب «قهرمان جهاد نکاح» دادند!

جدول جهاد نکاح
جدولی از گروه تروریستی موسوم به الفاروق تحت عنوان «زنان مجاهد نکاح» که به دست نیروهای امنیتی عراق افتیده‌است. این سند نشان می‌دهد که هر زن در طول شبانه روز و طبق برنامه اعلام‌شده، مجبور است با چند مرد همبستر شود.

این تنها دختری نیست که قربانی شده‌است. اگر کمی هم جریانات این روزها را در سوریه و عراق تعقیب کنید، خبرهای زیادی خواهید شنید که چگونه صدها دختر جوان تحت عنوان «جهاد النکاح» مورد تجاوز جمعی قرار گرفته‌اند. استفاده پرابتذال از نام «جهاد» در عراق منجر به نتایج وحشتناکی علیه زنان درددیده عراقی شده‌است. تازه‌ترین خبری که از بغداد و شهرهای شمال و شمال‌شرق آن کشور می‌رسد، حاکی از آن است که بسیاری از زنان این مناطق مقادیری سم‌کشنده با خود حمل می‌کنند تا درصورتی که تروریست‌های «داعش» به آنان حمله کنند اقدام به خودکشی نمایند. عده‌ای از زنان نیز به شوهران خود گفته‌اند درصورتی که تروریست‌ها سر برسند اجازه دارند آنان را بکشند تا طعمه امیال جنسی این اراذل قرار نگیرند. در چندین مورد خودکشی زنانی توسط خبرگزاری‌های جهان مخابره شده که به مجرد رهایی از چنگ شرفباختگان بنیادگرا به حیات خود پایان بخشیده‌اند.

حارث‌ الضاری رییس هیات موسوم به علمای‌ مسلمین از زنان موصل و جهان عرب خواسته‌است برای جهاد نکاح با جنگجویان داعش داوطلب شوند. در این میان رغد دختر صدام حسین رییس‌جمهور سابق عراق که در جنایت و کشتار مردم بی‌گناه در عراق نام‌آور بود، می‌گوید در پاسخ به دعوت حارث الضاری برای جهاد نکاح با عناصر داعش آمادگی دارد و از زنان موصل نیز دعوت کرده‌است که به این دعوت‌ الضاری پاسخ مثبت دهند.

البته این تنها فتوایی نیست که علمای‌ ددمنش سلفی و وهابی داده‌اند، چندی قبل شخصی به نام شیخ یاسر العجلانی با بی‌شرمی تمام فتوا داد که شورشیان مسلح در سوریه شرعا اجازه دارند برای رفع نیازهای جنسی‌شان در جایی که جهاد می‌کنند، هر زن غیرسنی و غیرمسلمان را به عقد اجباری خویش درآورند. بنابر گزارش روزنامه «واشنگتن تایمز»، «العریفی» نه تنها رابطه‌ی جنسی با زنان غنیمت گرفته شده را «حق شرعی جهادگران» دانسته، بلکه به تفنگداران جهادی سفارش کرده است که این زنان را به گونه‌ای میان خود تقسیم کنند که به هر کدام حداقل یک دور برسد. خبرگزاری «نون» عراق، در این زمینه سندی را که از پناهگاه «داعش» بدست نیروهای امنیتی عراق افتیده، منتشر کرد. این سند، جدولی را نشان می‌دهد که دختران اسیر در طی روز بصورت زمانبدی شده در اختیار چندین تروریست قرار می‌گیرند.

عایشه، قهرمان جهان نکاح نامیده شد
مفتی های عربستان عایشه پانزده ساله را قهرمان جهاد نکاح نامیدند.

لطفی بن جدو، وزیر داخله تونس چندی قبل اعلام نمود که جلو خروج بیش از شش هزار دختر تونسی را که برای «جهاد النکاح» به سوریه برده می‌شدند گرفته اند. او ضمنا اعلام نموده که تعداد زیادی از دختران آنکشور در حالیکه بادار بوده اند از سوریه برگشته اند و در آنجا اکثر مورد تجاوز بیش از ٥٠ مرد قرار گرفته اند.

به گزارشی از آژانس خبری الیوم الثامن، شاهدان عینی در ولایت موصل تاکید کردند که تروریست های «داعش»، مردان موصل را مجبور کردند که همسران و دخترانشان را به عقد مبارزان داعش درآورند. آنان اعلان کردند که خانواده‌هایی که نمی‌خواهند زنان شان در «جهاد نکاح» شرکت جویند باید ٣٠هزار دالر به «جهادیها» پرداخت کنند. در روز اول عید فطر، وحشیان داعشی اعلان کردند که تمامی خانواده ها باید زنان و دختران شانرا برای روز چهارم عید برای عقد «جهاد نکاح» آماده سازند.

آنان به این اکتفا نکرده با اعلان اینکه قصد دارند هزاران دختر و زن را ختنه (ناقص سازی جنسی) نمایند، وحشتی را در میان اهالی بی‌پناه عراق راه انداخته اند. در ضمن آنان از تمامی مسیحیان خواسته اند که باید فوری اسلام بیاورند.

جنایات داعش در عراق و سوریه
وحشیگری های «داعش» زیر نام اسلام در عراق و سوریه جهان را تکان داد. این گروه توسط استخبارات غربی حمایت و تمویل می‌شود.

داعشی ها دو محکمه شرعی در موصل ایجاد کرده اند که کار آن صدور و اجرای احکام ظالمانه در حق اهالی این شهر است. قضات این محکمه تروریست‌هایی هستند که تابعیت پاکستانی داشته و جلادان آن نیز بیشتر تابعیت عربی دارند و برای کسانی که از تحویل دختران خود و جهاد نکاح آنان خودداری می‌کنند مجازات شلاق با زنجیرهای آهنی را در نظر گرفته و به اجرا در می‌آورند.

این منابع اعلام کردند که تاکنون ٤ زن عراقی پس از مجبور شدن به جهاد نکاح با تروریستها در موصل، خودکشی کرده اند.

شبکه «العراقیه» نیز خبرداد: مردی ازموصل با کشتن دو نفر از تجاوزگران که می‌خواستند خانمش را ببرند از دولت برای نجات ناموس شهر از چنگال گروه تروریستی داعش کمک خواسته است.

البغدادی، رهبر گروه آدمخوار داعش
ابوبکر البغدادی، «امیر داعش» که به نامهای «ابو دعاء» و «داکتر ابراهیم» نیز شهرت دارد، از تروریست های القاعده به شمار می‌رود که در سال ٢٠١١ دولت امریکا بالای سرش ده میلیون دالر جایزه تعیین کرد. او بعد از اشغال عراق در فبروری ٢٠٠٤ توسط نیروهای امریکایی دستگیر و در دسامبر همان سال رها گردید. گفته می‌شود که او از عربستان پول دریافت می‌کند و حدود یکسال از جانب سازمان استخبارات اسرائیل «موساد» تحت آموزش نظامی قرار گرفته است.

نیروهای گروه تروریستی داعش که پیاپی بخش هایی از شمال و مرکز عراق را به اشغال خود درآورده اند، با انجام اعمال وحشیانه شیوه های جدید جنایت و بربریت بنیادگرایان جاهل را به نمایش گذاشتند. همانند تمامی گروه‌های اخوانی و بنیادگرا در سراسر جهان، اولین حملات اینان علیه زنان بود چون در قاموس اینان زن انسان شمرده نمی‌شود و فقط وسیله‌ای برای برآورده ساختن شهوت حیوانی شان است و بس.

گروه مافوق ارتجاعی و قرون وسطایی «داعش» لشکر ذخیره امریکا در برنامه‌های استعماری‌اش در خاورمیانه می‌باشد که از طریق عربستان، قطر و اسرائیل حمایت مالی و تسلیحاتی می‌شوند. آنان همانند طالبان افغانستان، سمارق‌وار وارد میدان شده راه را برای به بردگی کشانیدن همیشگی عراق و سوریه باز می‌کنند. ادوارد اسنودن، افشاگر رازهای استخباراتی امریکا که در روسیه پناه برده است، فاش نمود که ابوبکر بغدادی رهبر «داعش» توسط امریکا، انگلستان و اسرائیل حمایت می‌شود و قبل از آمدن به میدان او یکسال تمام توسط «موساد» تمرینات دیده است.

شعارهای جهاد جنسی و کسب غنیمت انگیزه‌ای برای اوباشان چیچنی، پاکستانی، عربستانی، الجزایری، ایتوپیایی و غیره کشورهای مسلمان گردیده که دسته دسته زیر نام «جهاد» به عراق و سوریه سرازیر شوند. اینان تنها در شهر موصل، حدود ۴۲۹میلیون دالر را از بانک‌ها غارت کردند. این وضعیت آینده خطه را با سرنوشت بدتر از افغانستان مواجه ساخته به گنداب ابتذال و جهالت و جنایت سوق داده است.

بربریت در عراق و سوریه توسط «داعش» و دیگر باندهای اخوانی بار دیگر ثابت می‌سازد که بنیادگرایان سفاک‌ترین دشمنان بشریت و مهره‌های خونخوار غرب اند که بدون مبارزه علیه اینان رسیدن به عدالت، دموکراسی، حقوق زن، حقوق بشر و دیگر ارزشهای انسانی ناممکن است.

مقالات برگزیده

مقالات رسیده

هنر و ادبیات

از صفحات تاریخ ما

تعداد مهمانان حاضر: 819 نفر