شماره بیست و نهم «همبستگی غږ» منتشر شد

شماره بیست و نهم «همبستگی غږ»، ماه‌نامه «حزب همبستگی افغانستان»، در ۵۸ صفحه به چاپ رسید.

در این شماره در مورد زجرکش‌شدن فرخنده و اکسیون حزب همبستگی در اعتراض بر آن، کشتار افغان‌های مهاجر در ایران، بی‌تفاوتی دولت در قبال سرنوشت ۳۱ گروگان افغان، امید‌آفرینی کاذب برای صلح، گزارش دیده‌بان حقوق بشر در مورد جنایات جنگسالاران، وضعیت کودکان کارگر دهات یا خورته‌ها، بی‌ارزش‌بودن حیات افغان‌ها برای امریکاییان و... بخوانید:

دولت خیله‌خند فعلی که از این حادثه و بی‌کارگی نیروهای امنیتی‌ آبرویش را رفته دید، تحت تاثیر افکار عامه چند اوباشی را که در قضیه دخیل بودند، دستگیر کرد تا موج اعتراضات را مهار سازد. اما مردم ما که بارها شاهد فجایع تکاندهنده از این قبیل بوده‌اند، به خوبی می‌دانند که قاتلان منفور فرخنده و فرخنده‌ها هرگز بدون حمایت سرجنایتکاران حاکم، دست به یکچنین اعمال وحشتناک زده نمی‌توانند. شرف بغلانی پلید که با افتخار از دست‌داشتن در سلاخی فرخنده سخن گفت، از لچک‌های معلوم‌الحال جمعیتی است که قرار معلوم در نهادهای امنیتی فعال بوده‌است. اگر دولتی نسبتا ملی و متعهد به عدالت در کشور روی‌کار می‌بود، باید اولتر از همه آن مقامات نامحترم و خاینی را مورد بازخواست قرار می‌داد که هزاران شرف لمپن و دزد را در پولیس و اربکی و امنیت ناملی وارد ساخته، دست شان را در ستم بر ملت باز گذاشته‌اند. اگر دوتن از عاملان اصلی قضیه تجاوزجمعی بر زنان در پغمان در پناه سیاف و نظایرش آزاد گذاشته نمی‌شدند، اگر عوامل تیره‌روزی هزاران خواهر و مادر نگونبخت ما در گوشه و کنار کشور به جزای اعمال شان می‌رسیدند، دیگر هیچ‌گاه فرخنده قربانی بعدی نمی‌شد.

متن چاپی «همبستگی غږ» را از طریق ایمیل و یا تلفن از ما خریداری کنید و یا فایل پی.دی.ایف. این شماره را از اینجا دونلود نمایید.

ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

موبایل:٠٧٠٠٢٣١٥٩٠

مقالات برگزیده

مقالات رسیده

هنر و ادبیات

از صفحات تاریخ ما

تعداد مهمانان حاضر: 705 نفر